Stolt

Halllåååååå i stugan!
Här sitter jag på studion och jobbar på som vanligt. Jag är så otroligt glad och stolt över mig själv om man får säga sånt som svensk ;). Jag fick nämligen ett otroligt spännade uppdrag igår. Tror knappt själv att det är sant! Vet inte hur mycket jag får berätta, men jag kan säga så här att ni kommer att få se det senare i sommar/höst. :)
Nu ska jag ta lunch och sen blir det pressmöte/mingel med L'Oréal innan Beckmans modevisning drar igång. Stockholm Fashion week börjar nämligen idag... Ha en strålande dag allesammans!
Loove

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hej, jag sökte på en vit spetsklänning från bikbok på google och då kom din blogg upp. Det är ingenting du äger och har lust att sälja? Kan betala rätt mycket, för behöver en sådan =D

2012-05-22 @ 20:18:20
URL: http://lisamichelle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0