Fredag

Haaalllåååååååååå i stugan!
Hoppas allt är bra med er! Med mig är det bra förutom att jag är helt slut efter dagens bodypump-pass (magrutor here I come!) och känner att jag gärna skulle vilja ha en helt ledig dag. Känns lite som om jag jobbar dygnet run, alltid är det något som måste göras.
Hittade en bild på mig själv på min kära vän Ellies blogg från vår fika i onsdags.
Juste, dilemmat är löst... jag satsade så nu gäller det bara hålla både fingrar och tår (!).
Nu måste jag jobba. Har en lämning idag!
Loooove!!
Tusen tack min älskade vän för alla fina och uppmuntrande ord, och för all hjälp... (med, ja du vet vad. Bjuder dig på mat om det går vägen!)! Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: farmor

Älskar dej!

2012-05-14 @ 08:57:56
Postat av: Elizabeth Stuardo

Tack gumman för en fantastisk mysig helg! DU är bäst! Love U more!

2012-05-14 @ 15:57:52
URL: http://elliestuardo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0