Vart var cafékvällen?

Det har kommit till insikt om att jag har skrivit  fel i inlägget "Söndag". Skrev: "Ville egentligen bara berätta att ni som var i kyrkan i fredags missade den bästa cafékvällen!" Vart var cafékvällen? :P Självklart missade jag ett litet inte där. Det var alltså ni som inte var i kyrkan förra fredagen som missade något. Tänk vad ett litet ord kan göra... eller för den delen ett frågetecken. Hade min älskade storasyster sovandes här i natt, och det var vårt heta samtalsämne. Tänk om man skulle sätta frågetecken efter slogans istället för utropstecken. Hade blivit väldigt roligt. Nike- just do it?, Botkyrka - långt ifrån lagom?, Vanish - Lita på rosa? eller varför inte L'Oréal - Because you worth it?.
Nej, nu ska jag sitta med något så roligt som bokföring. Ha en underbar allesammans!
Loove
Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0