Lördag

God morgon eller förmiddag alla underbara!
Här sitter jag på Espressohouse på Birgel Jarlsgatan och pluggar lite... eller försöker rättare sagt. Känner mig så otroligt trött på allt analyserande och teorier. Men, men. Det är bara att bita ihop. Saker och ting blir inte lättare av gnäll utan bara värre. Ser framemot att få skriva om den tredelade kostymen. Snart så... gäller bara bli klar med den hegemoniska maskulininteten först :)


Vill tacka er för alla fina gratulationer! Tack för allt stöd och för att ni verkligen tror på mig! Blir alldeles varm i hjärtat. Det betyder mer än vad ni tror :) <3

Nu ska jag fortsätta med studierna. Ha en underbar dag allesammans!
Loooove

Kommentarer
Postat av: Andreas Jonsson

Härligt! Du är fantastisk! :)

2012-06-02 @ 18:49:26
URL: http://www.mrjonsson.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0