Thank God it's Friday

God morgon! Ja... jag vet att klockan är närmare 14... men jag behövde verkligen sovmorgon. Har legat vaken från kl 10 och pratat med min älskade storasyster fram tills nu. Hon har sovit över :) <3 Myspys. Nu ska jag försöka få upp Sara och hitta någon restaurang som fortfarande har lunch. Så vi får i oss någon mat. Kylskåpet ekar. Jag måste verkligen storhandla i helgen...
Ha en underbar dag allesammans och glöm inte bort att det är Thank God it's Friday i kl. 20.00 kyrkan ikväll...  och det är mitt team som har hand om det. Det kommer bli AWESOME!
Looooove!!

Älskar dig så mycket!!!! <3<3<3<3

 


Kommentarer
Postat av: farmor

sååå vackra ni är!!!! Samt underbara Älskar er!!!!

2011-10-14 @ 20:09:52
Postat av: Sica

Hej,

Jag heter Jessica Johansson och jobbar som stylist på YourCloset.se. Jag hittade till din blogg genom bloggtoppen och ser att du är stylistassistent. Då kanske min nyskapande grupp på facebook är något för dig? Är du inte medlem på facebook är det här kanske en anledning att bli det. :)



Gruppen heter Oss Stylister Emellan och är en mötesplats för mode- och stylistassistenter, nybörjare och etablerade som kan nätverka, ge varandra feedback, inspirera och hjälpa varandra att nå sina personliga mål. Tipsa gärna om gruppen till andra som du känner som älskar yrket lika mycket som du!



Ser fram emot att se dig där och få dela erfarenheter.

2011-10-15 @ 20:48:49
URL: http://sicastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0