Nytt på handen

Ja fröken Freiman samlar tydligen inte bara på skor, väskor och sånt... utan även på ärr. Från och med nu kommer min högra hand kallas ärrhanden. :P
För att göra lång historia väldigt kort. Jag är väldigt glad för att jag hann få bort finger från hissen. Kunde slutat väldigt illa. Ibland är det inte bra att ha för snabba reflexer. Speciellt inte när hissen åker upp och en sak (en lång typ pinne... tror det kallas för en vattenmätare eller rengmätare) glider ut genom hissgallret och följer reflexmässigt efter. Tack gode Gud att jag klarade mig undan med detta sår.
Nu ska jag sova! Godnatt allesammans!
Loove
Såret börjar ju se riktigt fint ut nu... eller iaf på bild. I verkligheten är det värre och rätt djupt. Men det ser mycket bättre ut än vad det gjorde igår... Då blödde det på rätt bra.
Jag vet inte hur bra det syns... men pinnen var rak från början. Jag fastnade i ena "kroken"...

Kommentarer
Postat av: Annica

haha hur lyckas man? ;)

2011-11-25 @ 06:13:05
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0