Returnering pågår!

Hallå i stugan! Hoppas det är bra med er! Jag har haft en kanon förmiddag med frukost med min underbara cellgruppsledare och ett bodypumppass, och jag tror att den här dagen bara kommer bara bli bättre och bättre... för snart är det HELG!!!!!!
Just nu håller jag på med returnering av allting som finns här på studion. Det är badkläder, koftor, klänningar, skor m.m. Stefanie vart är du när man behöver dig som bäst?! ;) Sen om tre timmar ska jag iväg på ett väldigt intressant möte. Berättar mer om det senare! :)
Nu måste jag fortsätta här. Ha en fantastisk dag!!
Love


Kommentarer
Postat av: Steffi

Men åh, jag kunde ju ha hjälp dig :)

2011-02-25 @ 15:33:17
Postat av: Elin

Mmmmmm, Stefanie. Men jag fick klara av det själv. :P

2011-02-25 @ 15:41:32
URL: http://elinfreiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0