Effektiv söndag

Nu sitter jag här i min underbara säng och pustar ut. Jag har varit sjukt effektiv idag. Har hunnit med att tvätta, gå i kyrkan, en långlunch med Melinda, förbereda kvällens fotografering, returnerat alla kläder som fanns i studion  och  mycket, mycket mera.... Skulle aldrig hunnit med allt det här om inte var för underbara, helt fantastiska Melinda hade hjälpt mig. Det är så otroligt skönt av att få hjälp av någon som är så lik en själv, som man inte behöver sätta i arbete hela tiden utan en som ser vad som ska göras på en gång. Tusen tack Melinda! Du är helt fantastisk!
Nu är det dags för att ladda om batterierna, för om en ett litet tag är det fotografering! :)
Ha en underbar kväll allesammans!
Love
Här är lite bilder från Matildas mysiga födelsedagsfest som var i onsdags:
Melinda, Karin, Josefin och Hanna
Matilda, Teresa och jag

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilka fina bilder! Du får ju sätta dem på fb också! ;)

2011-08-15 @ 00:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0