Elins änglar

Girls night är över, och ni som inte var där missade verkligen något riktigt bra. Ni missade riktigt gott fika, bra musik, att få naglarna fixade, bli sminkade, ni missade lite trend- och stylingsnack från mig, ni missade tre tjejer som berättade om sina liv och mycket annat. Det blev en lyckad kväll och Gud är god!





Nu är jag helt slut och har för ovanlighetens skull galet ont i fötterna eftet en heldag i klackar... Jag som går i klackar dagarna i enda - hur kommer det sig att jag har ont nu?! Knas.  Någon som känner sig manad till att massera mina fötter? Nej, nu ska jag sova. Ska upp tidigt imorgon för att skriva på hemtentan och fäktas.


Måste bara tacka mitt underbara dekorteam (och alla andra som hjälpt till med att ställa iordning och städa utan)! Ni är helt fantastiska!!! Skulle aldrig klarat mig utan er! Ni är mina änglar!! Tusen tack! <3



Godnatt allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0