Ledig

Halllååååå allesammans och glad påsk på er!!
Hoppas allt är bra med er och att ni ätit en massa godis! Själv har jag ätit godis hela förmiddagen. Inte bra, inte bra. Men det är ju bara påsk en gång per år ;).
Nu när allt jobb med påskkonserten är över kan jag äntligen njuta av lite ledighet. Jag är ledig fram till och med måndag. Det känns underbart! :) Sen blir det till att sätta igång med jobb, plugg och flytt... Flyttar nästa vecka om det blir som jag tänkt mig :)
Juste, måste bara berätta att konserten blev väldigt lyckad! Ni som inte var där missade verkligen något! Alla var så snygga och duktiga! Grymt jobbat allihopa! Jag ska försöka få tag i lite bättre bilder från konserten, men ni får nöja med lite bilder från min mobil sålänge. :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0