Bilder från inspelningen

I'm hooooooome!!!!!! :D Tack gode Gud att jag överlevde de här dagarna med det italienska filmbolaget. Trodde ett tag att jag skulle bryta ihop mitt i allt, men jag klarade mig! Jag känner mig så otroligt lättad över att jag är hemma och kan få sova i min underbara säng! Ingen mer natt i soffan på studion!
Det här dagarna som jag assisterat en kostymör har varit roliga men ibland helt hemska, långa (väldigt långa) och otroligt innehållsrika. Jag är så tacksam för att jag fick det här uppdraget och gjorde det. Det har verkligen varit en utmaning för mig, jag har aldrig varit med om eller sett någonting liknade, allting kändes så surrealistiskt. Jag måste säga att jag är riktigt stolt över mig själv att jag klarade av det här. Efter det här kommer kunna jag klara allt! ;)
Nu ska jag dricka upp kaffet som min underbara storasyster gjort, slänga i lite kläder i tvättmaskinen och plugga.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0