Delad.

Hallå i stugan!
Sitter här på jobbet och funderar på vad jag ska göra. Dagens arbetsuppgifter är klara och mitt pass på gymmet börjar inte förrän 18.20. Frågan är om jag ens orkar träna eftersom jag känner mig lite hängig... men jag borde... och det är väldigt kul att gå på bodypump. Men vill jag verkligen ha den där träningsvärken som jag hade sist, jag kunde ju inte gå på 3 dagar? Känner mig delad. Kan ingen ta ett beslut åt mig?
Berättar vem som vinner tävlingen senare ikväll... om det nu är någon som vinner ;) Om jag var ni skulle jag gissa några fler gånger....
Ha det så bra!
Love


Önskar att jag fick ligga på en strand och sola

Kommentarer
Postat av: Anonym

Träna, för all del

2010-09-01 @ 16:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0