Laser

Nu sitter jag i min otroligt sköna säng och slappar. Jag skulle egentligen suttit på tunnelbanan hem nu efter kvällskursen, men jag gick efter halva föreläsningen, inte för att det var tråkigt det var rätt intressant att höra om färgen rosa, men jag fick reda på att jag ska vara på jobbet kl 8 imorgon vilket innebär att jag måste gå upp kl 5...! Och eftersom jag kan läsa mig till vad hon hade föreläsningen skulle säga resten av halvan, kändes det rätt ovärt att sitta där och rulla tummarna när jag kan åka hem och sova. Dessutom fick jag övningsköra hem. :)

Så här ser min vänstra överarm nu och kommer göra det i någon vecka. Ont gör det också (det är ju blåmärken...) :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0