Nicole 19 år

Är hemma efter en låååång dag och jag känner mig 10 kilo tyngre trots träningspassen som jag gick idag. Nicole fyller nämligen 19 år idag och det firade vi med ett restaurangbesök på Jensens böfhus vid Sveavägen. Jag och 3-rätters vilket jag inte skulle ha gjort med tanken på hur mätt och illamånde jag är just nu. Jag skulle nöjt mig med en varmrätt... Aja, nu ska jag sova. Imorgon är det pluggdag vilket innebär inget jobb på studion och sovmorgon! :)
Hörs imorgon.
Sov så gott!

Lite mer än ett år gamla bilder på mig och Nicole



Kommentarer
Postat av: Anonym

herregud, elin snälla gör bilderna svartvita eller ngt, ser ju rent ut sagt f*****ligt ut...vad tänkte jag där lixom...:P

2010-10-20 @ 00:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0