Fiffigt Elin!!

Hello!
Nu ligger jag äntligen i sängen :) Det blev en väldigt lång dag idag. Kom inte hem från kyrkan förrän 23.15. Stort tack till min gulliga pappa som hämtade mig inne i stan, annars skulle jag inte vara hemma förrän runt 24. Mina föräldrar ställer alltid upp, vilka curlingföräldrar. Älskar er!
Provade precis att spray mig själv med en brun-utan-sol-spray. Dumt gjort. Det relaterade i en väldigt ojämn bränna. Om inte på tal om vad svart jag blev... Man skulle nästan tro att jag var afrikan. Men jag duschade av mig precis (cirka 45 minuter efter behandling, fast det står på flaskan att man ska vänta minst en timme....), som också var rätt dumt gjort av mig, för nu har jag i stort sätt lika blek som innan. Jaja... vi får väl ser hur det ser ut imorgon. Förhoppningsvis fick jag lite färg...
God natt och sov så gott!!
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0