Spansk middag

Hallå i stugan!
Det har inte blivit så mycket bloggande de senaste dagarna, så jag hoppas ni har överlevt. Jag har nämligen inte haft så mycket tid över till datorn och bloggen.
Är hemma hos Mikael för tillfället. Jag har varit på middag med hans föräldrar och några av deras chilienska vänner.... så det har blivit mycket, mycket spanska... Själv kan jag högts 20 ord på spanska. Jag har nog förstått högt 10 % av allt som sades. Satt där tyst på min kant och kände mig lite bortkommen i 2 timmar, samtidigt som jag försökte uttyda vad de sa genom den franskan som jag kan. Men det gick sådär... Får kanske gå på någon spanskakurs i framtiden.
Nu ska jag och Mikael försöka ta oss till Ikea.
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0