Uniform

Hello, hello!

Nu är jag hemma! :) Det blev lite senare än tänkt. Jag var nämligen och fikade med min vän kära Lina på det bästa fiket i Stockholm, café Fåtöljen. Tiden bara rann iväg, helt plötsligt hade vi fikat i 3 timmar. Det var väldans trevlig.  Tack för en väldigt härlig stund, Lina! :) <3

Min dag har varit väldigt skön. Jag har ätit frukost med min far, jobbat på studion, varit på armémuséet med klassen och fikat med Lina.
Nu ska jag försöka göra lite läxor och städa mitt rum innan det är läggdags...

Här är lite fler bilder från utklädningen på armémuséet:



Elli


Fastnade verkligen för denna uniformsjacka. Visst är den snygg! Det är nästan så jag skulle försöka köpa ut den.


Ella


Kommentarer
Postat av: Lina

Det var hur trevligt och kul som helst! Helt klart nått vi får göra igen. När lägenheten börjar arta sig får jag ju bjuda dig på fika där sen ;) Kram på dig sötnos!

2010-03-17 @ 07:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0