De var bäst och sämst klädda på Oscarsgalan

Jag tror inte att det är någon som missat att Oscarsgalan var i söndags natt. Själv satt jag inte upp och kollade, men jag har kollat igenom bilderna för att spana in kändisarnas utstyrsel. Vissa lyckades bra medan vissa inte lyckades alls... Har valt ut röda mattans bäst och sämst klädda. 

Oscarsgalans bäst klädda:

Carey Mulligan bär upp en svart klänning Prada. Snyggt!
Cameron Diaz i champagnefärgade prinsessdröm av Oscar de la Renta.


Miley Cyrus i en krämfärgad sockersöt klänning från Jenny Packham.
Rachel McAdams klänning i smutsiga pasteller från Elie Saab är otroligt vacker.

Sämst klädda:


Jennifer Lopez. Men den där Giorgio Armani Privé-blåsan med stärkta volanger både här och där gör att hon ser mycket större ut än vad hon är.
Charlize Theron En syrénlila klänning från Dior som bara ser skrynklig. Och de där rosdetaljerna på brösten kunde man gått och väl hoppat över. Det ser bara väldigt konstigt ut...
Mariah Careys i en alldeles för liten Valentino Haute Couture-klänningen. Brösten håller på att trilla ut och hon visar alldeles för mycket ben. Varken smickrande eller smakligt. Kan någon täcka kvinnan? Jag skäms.

Jag tänkte även välja ut bäst och sämst klädda bland männen, men alla såg inpricip likadana ut i sina svarta kostymer. Visst är det ett säkert kort och stiligt men lite väl tråkigt.

http://ss11i01.stream.ip-only.net/images/blog/images/entries/62/52/44/96/674def64a3066169
Ryan Reynolds och Tom Ford

Kommentarer
Postat av: Sofia Hallberg

Åh Elin Ryan e såååååå snygg ;) Fråga Sara, hon kan gå i god för vad vi tycker om honom <3 :D

2010-03-10 @ 16:49:43
Postat av: Elin

Haha, visst är han snygg alltid ;) Ja, jag får ta och göra det

2010-03-10 @ 20:02:43
URL: http://elinfreiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0