Legally blonde

Hallå, hallå!

Sitter här på universitetets bibliotektet och pluggar med Mikael. Det var evigheter sen jag satt här sist.
Det känns som om jag inte riktigt passar in här. För jag är nog den moderiktigaste och snyggaste här idag... Sen har jag en drickyoghurt, ett äpple, några färgglada pennor, en blommig mapp, en nagelfil, nagelolja och nagelbandskräm, och självklart min kalender, glasögonfodral och min blommiga mobil, bredvid mig. Det sakans bara en rosa laptop och sen är jag Legally Blonde... :P Mikael ser däremot väldigt seriös ut med alla sina jurdikböcker omkring sig.

Nä, nu ska jag fila naglarna innan jag sätter igång med historian.

Love

Haha, jag ser lite mogo ut på denna bild. Det ser ut som att jag skelar.



Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad duktig du är som pluggar, i morgon blir det att ta bild/jobba med starstudiobloggen :-)

Nu finns din fina mamma på http://www.2.6miljonerklubben.com/2/

ses i morgon

Kram

Angelica

2010-03-22 @ 17:11:27
Postat av: Elin

Väldigt trevlig blogg du har, Angelica!

Hon blev så fin! :)

Kram

2010-03-23 @ 10:07:31
URL: http://elinfreiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0