30 juli

God morgon allesammans!
Känner lite stressad för tillfället fast jag egentligen inte behöver. Jag ska nämligen träffa Mikael kl 10 inne i stan (om nu sjusovaren orkar upp), och bussen går inte förrän 30 minuter och jag hinna äta frukost och göra iordning mig. Men det hinner jag nog.
Idag ska jag som sagt in till stan och träffa Mikael, jag måste köpa en ny kalender och han ska köpa en fluga till morgondagens bröllop. Sen har jag lite saker att göra på studion, jag ska bla. måla om. Sen är tanken att jag ska i kyrkan för att hjälpa till med dekoren till bröllopet kl 18 och senare ikväll (kl 20) åka upp till Uppsala för att se när David och Mikael spelar. Får se om jag hinner allt jag tänkt.
Nu måste jag rusa. Bussen går om 15 min.
Ha en bra dag!
Love

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin bild på er två med bakgrunden och allt.//hosanna:D

2010-08-08 @ 14:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0