28 januari

Hej alla läsare!
Sitter hemma framför datorna och har rätt långtråkigt. Funderar på att lägga fram kläderna inför morgondagen idag eftersom jag har det senaste dagarna försovit mig. Frågan är bara vad jag ska ha på mig? Känner hur fantasin flödar... eller inte. Får nog ta fram alla tidningsutklipp jag har i en låda och inspireras lite.

Idag var det en lugn dag. Här är min ej så intressanta dag i korthet:
8.20-9.00 Fikade jag med pappa på Viviels i Sickla
9.30 Satte in pengar på banken
10.00 Jobbade
13.00 Lunch och fika med Eventuell
15.00-18.00 Jobbade vidare
20.00 Handlade städsaker till jobbet
21.00 Kom hem :)

Fick med mig lite hårproduker hem som jag ska pröva. Förhoppningsvis kommer det kontollera mitt frissiga hår lite bättre. Jag måste klippa mig.
Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0