Stort bandage

God morgon allesammans! Hoppas ni har sovit gott, det har jag gjort med hjälp av citodonen. :)

Ligger här fortfarande i sängen och försöker komma framtill om jag ska gå upp eller inte.
Jag har inte lika ont i handen idag, vilket är otroligt skönt eftersom jag bara grät av smärta igår. Men tyvärr är halsen värre. Har jätteont när jag sväljer och jag får anstränga mig för att ens kunna få fram ett ljud.

Fy vad svårt det är att skriva men en gipskena och ett bandage runt ena handen och inte på tal om tungt...

Nä nu har jag bestämt mig att gå upp och klä på mig. Frågan är bara vad jag ska ha på mig, eftersom bandaget är så stort? Igår när jag skulle åka hem från SÖS, fick jag inte ens på mig min päls som är stor i ärmana. Fastnade halvvägs.

Ha en underbar dag!
Love


Kommentarer
Postat av: Kristina

Naw.. stackare! Hoppas att du mår bättre nu :)

Kram!

//Din gamla cellgruppsledare ;)

2010-02-08 @ 00:03:34
URL: http://thechrissi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0