14 februari 2010

Nu är jag hemma efter en underbar alla hjärtans dag. Mikael hade verkligen ordnat det bra. Det var en klar bättring från förra året... ;)  Han hade bokat bord på crêperiet 4 knop vid götgatsbacken... och jag som älskar crêpes. Det var ett mysigt ställe som rekommenderas starkt.
Efter både en galette och en crêpe promenerade vi runt lite på söder innan vi åkte hem till mig, för att vänta in bion som började vid 21. Vi såg (såklart) Valentine's day, en rolig må-bra-film som påminner lite om filmerna the holiday och love actually. 
Fick varken någon ros eller några popcorn men det gör absolut ingenting eftersom jag fick det bästa av allt- jag fick Mikael.  Älskar dig massor.
Jag hade en väldigt trevlig alla hjärtans dag och hoppas ni har haft det minst lika bra som mig.
Nu är det dags för mig att sova. Ny vecka börjar imorgon vilket innebär nya spännande utmaningar. På bland annat tisdag ska jag hjälpa till att göra Lindex:s skyltning.
God natt!
Love

Min fina prins.

 


Kommentarer
Postat av: Seghen

Naaawww. Bella!

2010-02-15 @ 00:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0