3 texter klara

Äntligen modetexterna klara. Det tog mycket längre tid än vad jag trodde.
Nu sitter jag här helt själv på jobbet och är hungri. Vill egentligen åka hem, men jag ska på ett möte senare ikväll och hinner inte vara hemma mer än en timme... och då känns det väldigt onödigt att sitta på ett tåg i totalt 2 timmar, när jag klan jobba på här och  vara i stort sätt ledig imorgon.
Min mage kurrar. Jag är jättehungri men är jag för tillfället  alldeles för lat och fryser för att ta mig till matbutiken som ligger 10 minuter härifrån. Dessutom fryser jag så jag typ hakar tänderna. Vill verkligen inte ut i snövädret.  Det är nästan så att jag beställer hit en pizza.
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0