Min önskelista

Jag börjar känna mig lite stressad med att handla julklappar. Jag kommer inte på någonting bra att ge till någon bland mina nära och kära... Och inte vill de skriva önskelistor heller. Typiskt. Jag har hittills fått typ 2 önskelistor av typ 20 personer.Tur att jag har en önskelista i alla fall. Här är bara en liten del av min önskelista... Jag har en betydligt längre... :) Önska kostar ingenting... Har ni gjort några önskelistor?


Fotografi (affisch) av Richard Avedon, klocka från Marc Jacobs, Bok om Christian Dior, fodral till datorn från Ordning & Reda, en fin ring - varför inte med en rosa diamant?, halsband och armband från CC Skye (kyssjohanna),  bok om Chanel, Vitt påslakanset från HM, Pumps från Christian Louboution, Kofta från Odd Molly, Tavla av Sina Persson, Gossip girl-boxarna, Ugly Betty-boxarna, bok om Richard Avedon, stolen Louis Ghost från Kartell, ett armband från Rachel Leigh.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0