KappAhls nya vintagekollektion

Hallooj!
Här ligger jag helt utmattad på min säng. Det är sjukt vilken träningsvärk jag har. Jag var nämligen för bara några timmar sen på ett bodypump-pass på Worldclass, och det är helt sinnes vad jag har ont. Mina ben och armar var som spagetti efter passets slut och är det fortfarande. Jag kommer har rejält med träningsvärk imorgon...
Här kommer lite bilder från KappAhls pressvisning som jag var på idag. De visade upp deras nya vintagekollektion som känns väldigt "tusen och en natt". Kollektionen kommer ut i butik i oktober så det är bara att hålla ögonen öppna.
Nu måste jag sova. God natt allesammans och sov så gott!




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tränar också på world class :) vilket brukar du få till?

2010-08-21 @ 20:17:20
Postat av: Lina

Åh längtar, Kappahl har fått så fina kläder nu det sista! Såg du något av barnkläderna? Kram Lina

2010-08-30 @ 17:09:09
URL: http://linaseto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0