Ewa iWalla S/S 11

Hallå, hallå!
Här sitter jag i min säng och är helt slut. Fötterna värker efter 2 heldagar i pumps (vad är fashionweek om man inte har ont i fötterna?) och jag är oerhört trött, tror jag gäspar minst en gång/minut. Fotmassage skulle inte sitta helt fel nu. Någon som känner sig villig? Mikael?
Jag måste verkligen lägga mig nu om jag ska orka upp imorgon... Morgondagen börjar nämligen redan 8.30 med att Golddigger visar sin senaste kollektion och frukost (hoppas jag i alla fall för då slipper jag gå upp så otroligt tidigt) på NK och fortsätter sedan med plåtning på studion och KappAhls pressvisning. Ännu en fullspäckad dag på jobbet. Jag älskar mitt jobb! :)
God natt allesammans och sov så gott!
Love

Här är lite bilder från Ewa iWallas visning










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0