Trippeldejt

Hallå, hallå!
Har precis kommit hem efter en väldigt lång och trevlig söndag. Den började med söndagsmöte i kyrkan, fortsatte med lunch ( 3-rätters) på Jensen med Hannah, Samuel, Josef och Ruth. Sen fick jag och Mikael för oss att gå hem till honom (Ritorp) från Sveavägen, det tog ungefär 1,5 timme. Väl framme fick vi (läs jag) för oss (mig) att vi skulle leta genom Mikaels förråd efter hans fjällrävenjacka som jag vill ha. 2 timmar senare hade vi vänt upp och ner på hela förrådet och vi hittade ingen fjällräven, men däremot hittade vi lite andra saker som bla en jeansjacka till Mikael och en rosa regnjacka till mig. Lägger upp en bild på den senare.
Nu måste jag sova annars kommer jag aldrig orka upp och jobba imorgon.
God natt allesammans!
Love
Samuel och Hannah
Ruth och Josef

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack världens bästa lillasyster! Jag älskar dig!

2010-08-16 @ 11:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0