Friskoledagen

Haaallååååååå!
Jag vet... jag är superdålig på att uppdatera bloggen på helgerna. Det är för att mina veckor är väldigt intensiva och då försvinner all orka att göra någonting på helgen. Hoppas ni står ut med att jag inte bloggar på helgerna... men jag ska försöka bli bättre på det här. :)

Här kommer lite bilder från friskoledagen som var idag i Kungsträdgården. David Castañeda var där och körde 2 låtar från sin skiva så Mikael var också där och spelade gitarr.


Snygg-Elin

David

Min otroligt snygga Mikael

Min lillebror Viktor gick med min fasters kamera i högsta hugg

Kommentarer
Postat av: farmor

Tror att du kollar på DIN KDU affisch med Gör upp med pekpinnarna Lämna familjerna ifred! /Farmor

2010-08-29 @ 19:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0