Baseball

Hej alla fina människor!
Hoppas ni har haft en bra dag idag, själv har min dag varit kanon. Det gick jättebra på jobbet trots mailet från stylisten och de som tittade på studion idag var helt lyriska över studion.... och jag kanske ska hjälpa de med en grej. :) Vet inte hur mycket jag får avslöja, men lovar att berätta när jag får! Men jag kan säga att det kommer bli en spännande höst! :D
Efter jobbet så mötte jag upp Mikael, David, David, Mike och Yosef som spelade baseball, eller rättare sagt provade på att slå bollen. Jag fick också prova. Det var rätt svårt att försöka träffa en boll som kommer mot en i ca 145 km/h, men det var riktigt kul.
Nu ska jag sova. God natt!






Kommentarer
Postat av: Yosef

Elin det var 90 miles det är cirka 145 km

2010-08-06 @ 00:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0