Bara början...

Oj, vilken lång dag det var idag. Jag är helt slut.
Min dag började med introduktion av modevetenskap kl 8-10, därefter skattade jag ett universitetskort och köpte jag lite böcker innan jag begav mig vidare till studion för att jobba. Efter 6 rätt meninglösa timmar på jobbet på grund av att vi inte hade något internet, åkte jag hem för att vara barnvakt åt 4 småsyskon och en systerson.
Nu har jag äntligen fått de små liven i säng och nu ska jag försöka sätta igång med att plugga. Känner redan hur ögonen går i kors. Undrar hur det här ska gå. Önska mig lycka till! :)

Köpte 4 böcker på universitetet idag + 3 kompendium sen beställde jag med hjälp av Mikael ytterligare 10 böcker via internet... Vad har jag gett mig in på?

Kommentarer
Postat av: Michailov

Det kommer att gå bra, är bara lite jobbigt i början tills man vant sig. Puss

2010-08-31 @ 21:15:11
Postat av: Victoria

Det kommer gå grymt! Don't worry :) <3

2010-08-31 @ 21:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0