Fredag

Nu är jag hemma :). Det har varit en lång dag, väldigt lång. Dagen började med att jag åkte till jobbet innan skolan, trots mitt brutna finger och att jag hög på alvedon och ipren. Skrev priser på produkter, sorterade ut/in produkter, ringde företag om vissa produkter m.m. Efter 2 timmars jobb åkte jag till skolan. Hade kursen småföretagande. Sen åkter jag tillbaka till jobbet och därefter blev det kyrkan. :)

Jag måste bara berätta att jag har världens gulligaste klasskompisar. De har verkligen tagit hand om mig idag. En stor eloge till dem. Hade jag inte haft dem, skulle jag aldrig klart mig idag. Skulle säkert legat avsvimmad i skolans cafeteria.  Det var nära att jag svimmade där ett tag, det snurrade ordentligen. Men som sagt, har man änglar till klasskompisar som jag har, händer det inte... De hjälpte mig till en soffa där jag fick lägga mig och vila. Elina köpte en yoghurt till mig, Nicole har hjälpt mig med att plockat upp saker från väska och Elli har i stort sätt varit min assistent hela dagen. Hon har tagit undan min tallrik, burit min väska, vattenflaska och klappt mig på huvudet. Ni är helt underbara!

Lite saker som fick följa med mig hem från bla. jobbet. Köpte ett par gråa jeanslegging från Vila. Sen så fick jag en vit negligee/morgonrock i satäng, en palett med några av höstens ögonskuggor, Smashbox, kuvertväska, Gina tricot, träskor/sandaler, Inga of Sweden, och en glamourtidning av hon jag är assistent åt som krya-på-dig-present. Hon är så gullig av sig :).

 

Nu ska jag försöka söva. God natt!

 


Kommentarer
Postat av: Nicole

aw elin, klart man hjälper till. Du skulle nog gjort samma sak för oss ;)

2009-09-05 @ 10:23:24
Postat av: Victoria

Svar: Det blir något beige-aktigt :) Vill ha lite romantisk känsla över mitt nya rum :)



Puss!

2009-09-05 @ 12:59:07
URL: http://vickywoo.blogspot.com
Postat av: elina

håller med nicole, det är klart vi hjälper dig! du är alltid så snäll mot oss :)

2009-09-05 @ 19:12:51
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0