Rehab

Då har man kommit hem från SÖS. Det blev ingen operation utan leden kommer läka ihop fint ändå. I 2 veckorstid kommer jag ha på mig ett 2-fingersförband och jag måste göra en fingerträning 4-6 ggr/dag. På tisdag ska jag till tillbaka till SÖS, till rebabenheten, för att se om det blivit bättre.

Nu börjar jag bli lite halvt gruggy igen. Tog en citodon precis. Man kanske ska gå och sova lite.
God natt!

Min skena som jag ska ha när jag sover och träningspasset m.m.

 

Träningsuppgifter...

 

Så här kommer min hand se ut de närmsta 2 veckorna. Känner mig handikappad.

 

 


Kommentarer
Postat av: Mikael

Men du är väldigt snygg som handikappad iaf ;)

2009-09-02 @ 21:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0