Någon?

Jag var på pressvisning i fredags och fick lite produkter. Självklart blev jag superglad eftersom det är väldigt ovanligt att assistenterna får produkter på pressvisningar. När jag kom hem och kollade igenom påsen, innehöll den bland annat en ögonkräm, rengöringpads, 2 nattkrämer och en bodymilk. Perfekt tänkte jag, eftersom min ögonkräm och nattkräm är slut. Men när jag tittade närmre på produkterna såg jag att 2 av de är för anit-age. Eftersom jag inte själv är i den perioden än, så tänkte jag att någon annan kunde ha större användning för de än mig. Jag skulle ju självklart kunna spara produkterna i typ 20 år, men produkter har tyvärr inte så lång hållbarhet. Därför undrar jag om det är någon som skulle kunna förbarma sig över ögon- och nattkrämen från MD formulation?

 

Sen när jag sorterade bland produkterna på jobbet fick jag ta med mig hem lite nattkrämer. Perfekt, tänkte jag än en gång. Men när jag kom hem och tittade närmre på de nattkrämerna, är även de med anti-age. Ingen nattkräm för min del.. Men kankse för någon av er? Eller för någon som ni känner? :)

 

 


Kommentarer
Postat av: nicole

Ge dom till din mamma? ;)

2009-09-27 @ 17:39:44
URL: http://sonicole.blogg.se/
Postat av: Elin

Hon använder inte sånt. Jag har försökt.

2009-09-27 @ 18:57:20
URL: http://elinfreiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0