Mikael den manliga Delila

Hallå bloggen!
Sitter hos Mikael och tänkte plugga, men han har fått the sims 3, så han har väckt liv i mitt beroende... inte bra. När första the sims spelet kom kunde jag smyga upp på natten för att spela. Jag kunde sitta i timmar utan att äta eller ens gå på toa. Och han har väckt liv i det... usch, jag som kämpade så mycket när jag skulle "avgiftas".
Nu försöker Mikael få mig att sitta och kolla på när han äter sin mat (frukost. Ja, killen är långsam). Min mat... eller den maten jag skulle egentligen äta, har han ätit upp! Så nu lagas hans mamma pannkakor till mig. Hon är så gullig. Han till och med försöker fresta mig med sour cream chips. Min favoritchip. Så elakt!

http://www.liquidpro.se/data/PRODUKTER_BILDER/godis_chips_kakor/-qq-Sourcream_Onion_Chips-40g.jpg




Kommentarer
Postat av: elli

helt klart godaste chipsen ever. jag skulle köpa en påse på konsum nyss, men näe jag kan inte för JAG HAR TAPPAT MITT BANKKORT! D:

2009-09-30 @ 15:44:54
Postat av: Elin

Ja absolut! Helt sjukt gott! V, nej är det sant!? :( Hoppas sdu hittar det

2009-09-30 @ 17:27:21
URL: http://elinfreiman.blogg.se/
Postat av: elli

ja! godast är dom när påsen redan är öppen.. därför brukar jag "lufta" mina chips ;)



jag tror att chansen att hitta kotret är ganska liten, sist jag kan minnas att jag använde det var hos farmor dalarna i sommras xD

2009-09-30 @ 20:21:33
Postat av: Elin

Haha gör du?



Jaha, okej. trodde att du hade typ tappat det idag

2009-09-30 @ 22:56:33
URL: http://elinfreiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0