Lillfingret

God natt/god morgon alla läsare! Nu ska jag sova efter en lång dag. Denna dag blev inte riktigt som planerat... eller jo fram till att jag skulle vara barnvakt. Men ett litet gräl med lillebrodern och det hela slutade med 3 timmar på huddinge sjukhus för min del. Att bli dragen i lillfingret verkade först inte så allvarligt. Men efter 2 röntgenbilder visade det sig att det blev en liten fraktur... Så imorgon blir det SÖS för vidare undersökning.  
Dagens Läxa: Bråka inte om småsaker med småsyskon. Speciellt när alla i familjen är lika envisa som en själv...

Min gulliga pappa åkte med mig in till sjukhuset


Han köpte en inredningtidning, pingvinstänger och glass.


Trött Elin med 2 ihoptejpade fingrar.


Min lilla fraktur


Kommentarer
Postat av: melinda

Men driver du med mig? hur lyckas man?? gjorde det ont? :S

2009-09-02 @ 16:25:24
URL: http://melindadelange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0