Läsningen av Elle

För exakt en vecka sen fick jag septembernumret av Elle. Kommer ni ihåg när jag bloggade om det? Skrev att jag skulle läsa den dagen efter... Men inte gjorde jag det. Jag har inte haft tid. Det låter tragiskt, men är sant. Kul att man premenuerar på en tidning som man aldrig riktigt hinner läsa. Känns som om oktobernumret kommer hinna komma ut innan jag ens har börjat kolla igenom detta nummer. Så blev det i alla fall med augustinumret. Nej, jag får ta tag i det här. Påbörjar läsningen av Elle blir imorgon. Jag lovar. Ska börja läsa den så fort jag läst ut min deckare, gjort klart matten och redovisningen i formgivning b.
Nu är det dags för mig att lägga mig. Måste börja få bättre vanor. Jag kan inte sova 6 timmar/natt i några veckorstid. Det fungerar verkligen inte i det långa loppet. Jag måste ha mina 8 timmar plus moms. Nu får det bli skärpning...
God natt alla underbara människor som tar sig tid för att läsa min blogg!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/9-2/1117955/images/2009/img_5011_53342966.jpg

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0