Inlägg 301

God morgon!
Idag är jag uppe med tuppen. Halsen är fotfarande inte helt okej, men jag känner mig bättre. Känns som min "sjukdom" har gått över till en förkyldning. Näsan rinner fast jag är helt täpt och sen är jag hes. Låter som en 50-åring som rökt hela livet. Sexigt, not. 
Tänkte försöka ta mig till jobbet nu på morgonen. Sen har jag skola på eftermiddagen och cellgrupp på kvällen.
Nu bråkar mina småsyskon om en stol. Vilken härlig morgon. Tror jag väntar lite med att äta frukost tills bråket/skriket lagt sig.
Ha en bra dag! :)


Kommentarer
Postat av: Brille

Den där bilden påminner lite om när man är full. Drick alkohol till frukost så kommer du klara både jobbet och skolan galant! Mitt tips till dig från mig.

2009-09-29 @ 12:07:23
URL: http://brilles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0