4 timmar

Jag har snart suttit över 4 timmar i vårat 3d-program (rhino). Och jag måste nog lägga 2 timmar till på det om jag ska bli klar. Har ont i ryggen och inte på tal om axlarna. Behöver massage.
Allting tar så lång tid i det här programmet. 4 timmar har jag suttit och kämpat med att göra ett hus med inredning. Vi skulle haft The Sims på våra datorer... Då skulle jag blivit klar med den här uppgiften på en timme. Men nu har jag inte  the sims... så jag måste sitta här och kämpa med Rhino som vägrar att samarbeta. Usch... det tar över 10 minuter för den att rendera en bild(!). Jag har inte tid för det här...


Kommentarer
Postat av: Mikael

Jag känner med dig, har suttit två timmar med himla Visma Administration 200, bokföringsprogram. Cp-program. Usch. Inget går som jag vill. Plus att jag saknar dig, gör inte saken lättare.

2009-09-22 @ 22:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0