Sov

God morgon mina underbara läsare!
Första gången på denna vecka jag vaknar 9. Härligt med sovmorgon. :) Tänkte berätta lite om dramat jag var på igår. Fast nu börjar jag känna mig lite trött igen. Jag kanske borde passa på att sova. Måste gå upp vid 11 och göra mig i ordning. Idag blir det party för Mikaels kompis, Tommy.

Jag hoppas på att jag kan somna om. Mina småsyskon har vaknat och då är det rätt omöjligt att somna om. En gnäller/gråter, en skuttar runt i köket och en annan blåser i flöjt. Jag får se hur det går.

God natt!
Love

http://photos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs241.snc1/8831_137752818119_644273119_2484683_914942_n.jpg

Jag och Hanna på ett café för ett tag sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0