Lilla söta Mamma

Min mamma är väldigt söt av sig. Hon ringde mig för en stund sig och frågade vart jag var någonstans;
- Hej min Elin! Vart är du?
- Jag sitter på mitt rum.
- Vart är du?
- På mitt rum.
- Vadå ditt rum? Vart är du?
- Jag är hemma som du...
- Vadå hemma? Vilket hem?
Det hela slutat med att jag fick gå dit hon var. Hon förstod verkligen inte och hon såg helt chockad ut när jag dök upp i vardagsrummet. Och det roliga är att hon sa till mig så fort jag kom hem att ta undan middagen...
Jag tror min mamma behöver semester.
Nu kom hon in och bet mig i örat.

 



Kommentarer
Postat av: lollo

sv: Usch, jag tror ingen pluggar frivilligt! Åh, vad roligt! :) Visst bor du i Stockholm?



Jotack, min dag har vart bra, men vi hade konditionstest i skolan, det var mindre bra ;)

2009-10-07 @ 21:42:52
URL: http://freiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0