Fascinerad

God morgon alla läsare!
Hoppas ni har sovit gott och inte haft en liknande morgon som mig. :)

Min dag började nämligen inte så bra... vaknade med världens mensvärk. Kunde inte ens stå upp utan låg och kved i min säng i 3 timmar. Utanför min dörr härjade mina småsyskon + systerson. Att leka lejon och ryta kl 8 på en lördagsmorgon precis utanför min dörr är inte så uppskattat av mig, speciellt inte när jag har mensvärk. Sen hörde man även hur min lillebror spydde ex antal gånger på toaletten. Det var lagom mysig. Nu har 70 % av familjen varit magsjuka.
Men nu är jag hur glad som helst. Känner mig fascinerad över vad lite ipren och alvedon kan göra. Tack gode Gud för smärtlindrande tabletter. Nu blir det frukost och sen åker jag och Rickard till gymmet.

Ha en bra dag!
Love

http://snubben.files.wordpress.com/2007/06/ipren_man.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0