Att göra

Det är en punkt kvar på min att-göra-lista. Plugga till provet som jag har imorgon. Det jag ska göra i min sköna säng. Skä läsa igenom häften och sen ska sova. :) Längtar tills jag får sova. Jag är riktigt trött nu. Tack och lov blir det lite sovmorgon imorgon. 
God natt alla underbara människor!
  • Talmanuset i svenska
  • Labbrapporten i naturkunskapen
  • Plugga till provet i småföretagande
  • Städa rummet
  • Tvätta
  • Komma på någonting att ha på mig imorgon, när Vi (eventuell) ska på ett möte imorgon...

Imorgon får jag äntligen träffa min Mikael! <3

 

 


Kommentarer
Postat av: Mikael

Lite elakt att du alltid väljer bilderna du är snygg på och aldrig bilderna där jag är snygg... =) för vi verkar inte kunna bli snygga samtidigt på bild av någon anledning.

2009-10-15 @ 23:09:53
Postat av: Elin

Det är ju flr att det är min blogg. :P

Vi får ta lite bilder som vi båda är snygga på ;)

2009-10-16 @ 07:33:42
URL: http://elinfreiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0