Biblioteket

God morgon alla underbara människor!
Sitter på bibliotektet idag igen... Mikael skulle även han vara här nu. Vi skulle ses 09.00, men killen är fortfarande hemma. Tror att han kommer om 30 minuter. Förhoppningsvis har han med sig mina pappren som jag glömde hemma hos honom igår. Annars är jag rätt körd imorgon på nationella provet imorgon.

Kommer ni ihåg mitt inlägg som jag skrev i söndags om min eftermiddag (inlägget med rubriken Varför)? Min föräldrar åkte ju till Kista utan mig... men när de kom hem så hade de köpt lite kläder till mig. Fick en tunkia, en munkjacka och en kjol. De är ju bara för söta ibland. Kan lägga upp bild kläderna senare. Mina föräldrar vet hur man ska få mig glad. :)

Dags att sätta igång med franskan.
Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0