Tisdag

Hallå allihopa! Nu sitter jag i skolan. Jag fick precis redan på att jag inte har någon lektion förrän 13.45 och nu är kl 10. Och eftersom jag inte har något att göra tänkte jag uppdatera er om helgens spektakel. Jag vet att uppdateringen på bloggen har varit lite sisådär och det ber jag om ursäkt för.  Men tiden har inte räckt till och har har fortfarnade inget internet hemma. Pappa fixar det aldrig... Jag hoppas att ni överlevt detta i alla fall ;)

Helgen har varit innehållsrik. Det har varit möhippa för kusinen, fest för 2 i kyrkan, picknick med Mikael, shopping m.m. Tänkte visa lite bilder från helgen istället för att skriva om allt som hänt... Bilder säger ju mer än 1000 ord.


Jag och Sara var på minoutfits fest på Collage. Jag lovar jag drack bara en cola ;) För den som undrar köpte jag jeansjackan förra veckan när jag var nere i Växjö


Fin kristallkrona inne på Collage


Jag och Therese i Tantolunden på Emauel och Henriks (några i kyrkan) födelsedagsfest



Mina keds jag köpte förra veckan





Annas möhippa



Vi åkte till Jakobergs


Carolina och jag med lermasken


Anna, Jag och Carolina
invigning av min bikini jag köpte under helgen


Anna och jag
Klänningen köpte jag oxå nu under helgen...

Nu ska jag äta lunch med min klasskompis .Ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: Frejman

Tack för uppdateringen. En annan får ju bara höra om allt i efterhand.

// Faster

2009-06-02 @ 12:04:09
Postat av: anna

Oh yeah! bästa möhippan! (sjukt snygga lampor på collage, dit måste man ju nån gång!)

Apbilden är ju helt underbar! Haha, stor stor kram på dej

2009-06-02 @ 22:59:52
Postat av: Lina

Vad fin bild på dig coh Sara, så söta!

Tack så mycket :)

kram

2009-06-03 @ 09:10:35
URL: http://linaseto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0