Inte på min lediga idag

Hopp... då var min ensamma och lediga dag i stort sätt över. Mikael ringde nyss och berättade att han tyckte jag skulle städa hela huset eller i alla fall mitt rum, eftersom han är tydligen på väg hit med sin kompis. Jag försökte säga att jag var (är) ledig idag och inte tänker lyfta ett finger men han slängde bara på luren. KILLAR!

Gustav, inget ont om dig, men idag tänker jag inte göra fint, jag är ledig idag. Du får helt enkelt ta vårat hem för vad det är - stökligt.

Kommentarer
Postat av: mikael

Du lyckades i alla fall finfint med att inte lyfta ett finger ;)

Postat av: Elin

Men jag städade lite på mitt rum innan ni kom

2009-06-15 @ 00:33:43
URL: http://elinfreiman.blogg,se
Postat av: Gustaf

Uhu, nu fick jag skuldkänslor för att jag kom.



Micke> Skulle ha berättat hur det låg till ju ;)

2009-06-15 @ 16:20:46
Postat av: Elin

Nä, Gustaf det ska du inte ha

2009-06-15 @ 21:47:19
URL: http://elinfreiman.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0