Årets första dopp

Idag invigdes badsäsongen för min del, badade för första gången (ute) detta år... och jag måste erkänna att det var riktigt kallt. Det var så kallt att tårna domnade, men trots det droppade jag mig. Jag vet inte vad som har hänt med mig, förut när jag var yngre badade jag oavsett hur kallt vattnet var. Jag kallades för fisken, delfinen eller sjöjungfrun för att jag badade så extremt mycket. Man fick knappt upp mig på land när man skulle fika. Men nu badar jag i stort sätt aldrig. Det ska mycket till för att jag ska gå i vattnet. Jag har blivit en riktig badkruka. 

Träffade min söta Hannah idag också.  Vi hade det riktigt trevligt när vi var i Nacka Forum och shoppade, fikade, spelade tvspel och prövade massagestolarna på MediaMarkt... eller jag kan ju bara tala för mig själv - Jag hade riktigt roligt. Det var väldigt längesen vi sågs senast...  Jag har saknat dig, Hannah.

http://photos-h.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v260/45/7/1291847532/n1291847532_74983_6788.jpg





Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för idag =) Jag har saknat dig också Elin . . .

2009-06-25 @ 21:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0