13-01

Igår blev det en lång dag. Den började kl 13 med tunnelbanan till Mikael och slutade 01 med att jag fick skjuts hem av Samuel och Hannah från Uppsala. Jag var på elgiganten, mediamark, ikea i barkaby med Mikael. Efter ikea plockade Samuel och Hannah upp mig utanför ikea för att åka på till europakonferansen (Livets Ords årliga konferans i uppsala). Väl uppe i Uppsala var vi på kvällsmötet och konserten med Samuel Ljungblad. Sen åkte vi hem till Stockholm igen.



Följde med när Mikael med föräldrar skulle köpa TV.


Mike, Pär, Mattias, Rickard, Gabriel, några tjejer som jag tyvärr inte kommer ihåg namnet på, Max och Oskar.
Träffade lite folk från kyrkan + mammas syssling (Gabriel).


Hannah och Samuel


Konsert med Samuel Ljungblad.

Nu är det dags för mig att packa till Göteborg. Sen bär det av till Sara för att jag ska sitta barnvakt åt Zacharias.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0