Att-göra-list

Jag har har ingenting att göra, men när jag tänker efter har jag egentligen en massa saker som måste bli gjorda. Det viktigaste av nog allt är att testa klar alla produkter som jag tagit hem från jobbet. Men för att jag ska få någonting gjort idag, har jag gjort en lista på saker som måste fixas. Nu är det dags för att göra lite nytta.

Dagens att-göra-lista:
  • Påbörja texterna på testerna
  • Tvätta
  • Dammsug
  • Fixa naglarna
  • Slänga skräp
  • Sätta upp listerna runt min garderob
  • Ställa tillbaka resväskan i garaget
  • Fundera ut vad för kläder som ska med till Göteborg

Alla produkter som ska testas och skrivas om. Det är ansiktsvatten, balsamspray, rengöring och rootlifters.







Kommentarer
Postat av: Mikael

Lite taskigt att du dissa min lista ;)

2009-07-27 @ 14:56:22
Postat av: Eln

Vilken lista? Menar du den som du skickade?

2009-07-27 @ 16:06:31
URL: http://elinfreiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0