Hemma

Nu är jag hemma från Öland. 5 dagar tidigare än planerat. Mådde inte bra så jag åkte hem. Var och är i och för sig fortfarande helt matt i kroppen. Kände mig bland annat orklös och ferbrig. Ska ringa vårdcentralen imorgonbitti. Jag tror att blodvärderna inte är som dem ska. Måste kolla upp mig. Jag orkar inte må så här.

Här är i alla fall lite bilder från Öland...


Jag och David

 
Teamarna: Jonathan, David och Teresa.


Fina Teresa





Daniel blir sminkad av Patrik


Jag och Mattias


Korvgrillning


Patrik och jag


Joakim (teamledaren) och David


Jag räknar pengar


Jag, Teresa, Farmor och Farfar åkte ner till Borgholm en blåsig dag och åt på Robinson Crusoe. :) Sanslöst gott!


Farfar








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0